La emoció fa cagar

A part de les aventures escatologiques del nostre estimat Descobridor, aquesta setmana hi ha més gent que té problemes amb la caca. El cas que ens ocupa és el funeral de la cantant Etta James on, fent un homenatge, la gran cantant Christina Aguilera és caga literalment a l’escenari.

Segurament aquesta postura et recorda alguna cosa descobridor.

Segons una nota de premsa no era caqueta, si no una crema bronzejadora que misteriosament surt de les calcetes de la cantant.

 

Més info aqui

Anuncis
  1. febrer 1, 2012 a les 2:56 am

    Impressionant. No tinc paraules adients, només aportar el meu modest coneixement sobre el que podria arribar a supurar de les calcetes d’una femella:

    • alsophocus
      febrer 1, 2012 a les 2:04 pm

      Jo ho sé, jo ho sé!!! Aquest gif és de Wicked City. És molt bona. Mireu-la.

  2. febrer 1, 2012 a les 4:34 pm

    Jo crec que no és caca, és regla. Apart (mode carca on), no trobo adient anar així d’escotada a un funeral.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

