Pàgina d'inici > Españñññña, Humor > Oferta de feina

Oferta de feina

Categories:Españñññña, Humor
  1. Txals
    febrer 24, 2012 a les 2:07 am

    Jo no sóc cura, però si cal m’apunto!

    • febrer 24, 2012 a les 2:10 am

      Ala! Venga! Tots a comentar els posts a la 1 de la nit! Si es que no es treballa prou en aquest pais!

      • txals
        febrer 24, 2012 a les 10:17 am

        Millor a la 1h que durant la jornada laboral no? 😉

  2. alsophocus
    febrer 24, 2012 a les 2:25 am

    Jo no treballo. Estic esperant que unes impresentables d’una protectora d’animals em vinguin a recollir unes gates a la clínica. Aquest país està ben fotut, començant per les protectores d’animals.

    • febrer 24, 2012 a les 2:34 am

      Voldràs dir els “sindicats”

      • alsophocus
        febrer 24, 2012 a les 2:38 am

        Podria ser. Desconec si els sindicats respecten els horaris dels demés professionals.

      • febrer 24, 2012 a les 10:37 am

        El que em ve al cap cada vegada que sento o llegeixo la paraula “sindicat”:

        • febrer 24, 2012 a les 1:51 pm

          Em trec el barret, mixeta. Un dels millors comentaris del blog en molt de temps. Bravo

  3. febrer 24, 2012 a les 10:39 am

    Ahir vaig anar a dormir al voltant de les 12, qual Ventafocs, perquè el món era un lloc avorrit i vaig creure convenient finiquitar el dia. I després, quan ja he marxat, feu fiestuki al blog sense mi. Exigeixo explicacions.

    • febrer 24, 2012 a les 10:51 am

      Explicació: quan hi ets tú, estem cohibits.

    • febrer 24, 2012 a les 1:47 pm

      Explicació: El món és avorrit quan tu vas a dormir, ergo ens entretenim entre nosaltres

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

