Pàgina d'inici > Humor, Religió, WTF, Xais > Techno Viking

Techno Viking

El tot poderós Techno Viking ja fa temps que es va donar a conèixer a la humanitat com el successor de Thor. Ara, la joguina de rigor

Per a qui no recordi de què va tot plegat, el vídeo que ens va mostrar a tots quins eren els designis dels deus:

Amb millor qualitat, però sense subtítols, aqui

Categories:Humor, Religió, WTF, Xais
  1. febrer 27, 2012 a les 11:54 am

    Saps que no fa massa temps que vaig descobrir el vídeo d’aquest home? El moment aquest quan aixeca el dit, si no provoca caquetes és que no ets humà.

    • febrer 27, 2012 a les 2:24 pm

      Jo vaig viure un fet similar a la porta d’una discoteca. En aquest cas el viking portava polo, i el dit va ser substituit per aguantar una hamburguesa amb la boca mentre gesticulava amb els braços. Com que anava borratxo, no em vaig fer caquetes. Però si que se les va fer la víctima

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

