Pàgina d'inici > Humor > What’s in my mouth?

What’s in my mouth?

Anuncis
Categories:Humor
  1. febrer 28, 2012 a les 1:12 pm

    Joder però que els hi fan a aquest al dentista??
    Els han de drogar tant?

  2. febrer 28, 2012 a les 1:20 pm

    Mai he entès això dels americans amb els dentistes, que pel que sembla fan servir anestèsia general. Segurament tot plegat és per cobrar més al final, sobretot si el pacient no té SEGURO DENTAL! LISA NECESITA UN APARATO! SEGURO DENTAL! LISA NECESITA UN APARATO! SEGURO DENTAL!

    Perdó, se m’han enganxat els dits.

  3. eldescobridor
    febrer 28, 2012 a les 1:28 pm

    Jo tampoc ho entenc…

  4. febrer 28, 2012 a les 2:29 pm

    Estem segurs que es tracta d’un dentista de debò? Si? No us passen pel cap altres coses? No? Pera, que us ajudo. Ara imagineu-vos que la que la grava és una mala persona, mancada de diners o avariciosa. Afegim-hi la imatge d’un fetichista de les bates blanques i cadires de dentista, farcit de diners i de substàncies al·lucinògenes. Ara imaginem que el susoditx pervertit gasta un membre d’un calibre magnum de gruix. Si això darrer us costa d’imaginar, posem que té una quadra de cavalls o d’ases o de mules. Afegi-m’hi finalment algun complement BDSM per mantenir la mandíbula oberta. La resta us hauria de sortir solets. De res.

  5. febrer 28, 2012 a les 2:50 pm

    mussoltrek :

    Afegi-m’hi Afegim-hi finalment algun complement BDSM per mantenir la mandíbula oberta…

    Com aquest?

    • febrer 28, 2012 a les 3:06 pm

      Heus aquí una bonica mostra de les perversions més íntimes de la mixeta. Algun dia, tranquil·la.

      Mentrestant, fer-te notar que si observes que el primer “Afegim-hi” que he escrit era correcte, ja podies pensar que el segon ha estat un error de tipografia ràpida. No em sorprenen les teves ànsies de marcar i remarcar les meves errades, donat que en el teu subconscient te n’adones que he escrit més articles, més tesis i molts més documents de correcció acurada que tu, a part d’haver gaudit d’un sistema d’ensenyament molt més dur i eficient que el de la vostra generació, i que per tant estic molt per sobre teu en molts aspectes. Lluny de prendre-m’ho malament, em congratula observar com els alumnes intenten ser millor que els seus mestres. Petita llagosta, et queda una llarga travessia, i tot i que saps que no aconseguiràs mai superar-me, no hi ha cap mena de dubte que l’aventura et farà millor, no sé en què, però segur que millor.

      • febrer 28, 2012 a les 3:20 pm

        Saps que sí, que ets el meu referent vital, frikil i laboral. El meu objectiu a la vida és esdevenir una versió teva, però amb tetes, kitties i color rosa per tot arreu.

  6. txals
    febrer 28, 2012 a les 5:26 pm

    What’s in my mouth? It’s a kitty, bit…! XD

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

