Pàgina d'inici > videojocs > Mass Effect 3

Mass Effect 3

Anuncis
Categories:videojocs
  1. Març 12, 2012 a les 12:25 pm

    Gran vídeo i pel que es veu un gran joc també. Tot i que vaig jugar al Mass Effect 2 i el vaig trobar lent pel meu gust. Si algú el coneix bé, m’aconselleu donar-li una segona oportunitat?

  2. Març 12, 2012 a les 12:29 pm

    UAU!

  3. eldescobridor
    Març 12, 2012 a les 3:14 pm

    Jo no conec el Mass Effect, malauradament no estic gens al dia dels video-jocs 😥
    En qualsevol cas… gran vídeo, sí senyor!

  4. Març 12, 2012 a les 3:16 pm

    Vejam, que no ho he penjat pel joc, sino per les xatis, que tot i sortir pocs segons m’he enamorat, de les dues alhora, amb les coirasses, i sense, i juntes, i les armes, i juntes, i …..

    • eldescobridor
      Març 12, 2012 a les 3:20 pm

      Estem d’acord, les dones amb armadura són precioses!

    • Març 12, 2012 a les 5:12 pm

      ¬¬

      Doncs el meu “UAU!” era per l’escena inicial amb els gira-sols i la nena.

  5. Març 12, 2012 a les 5:10 pm

    És una metàfora de les relacions entre Catalunya i Espanya?

  6. txals
    Març 16, 2012 a les 10:18 am

    Molt currat. Una mica guerra de los mundos al principi però m’entren ganes de jugar-hi. Hi és per Android? XD

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

