Pàgina d'inici > Españñññña > Guerra al Estatuto Catalán!

Guerra al Estatuto Catalán!

La història es repeteix.

Un punt de reflexió personal. Jo ja no estic emprenyat amb el poble espanyol, directament els odio, per dos motius. Primer, per tocar-nos els pebrots. Segon, per convertir-me en racista envers el seu poble. Partint d’aquí, ja no m’emprenyo per coses com aquesta, ja que he arribat a un llindar d’intolerància absoluta. Ara amb qui m’emprenyo és amb els catalans. Són/m covards, aturadets, tontos, babaus, masoquistes, curtets, conformistes i burros, així en general. Espero no tenir que arribar a odiar el meu propi poble.

Categories:Españñññña
  1. eldescobridor
    Març 22, 2012 a les 12:57 pm

    Estem d’acord.
    Esperem que algun dia arribem a sentir-nos definitivament orgullosos de ser catalans!…

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

