Pàgina d'inici > Humor > Albert Ramirez

Albert Ramirez

Abans de començar, vull deixar constància que sóc conscient que m’hi jugo el físic. Però crec que pel Cafè&Piti cap sacrifici és excessiu.

Avui he “aconseguit” un nou follower (@mussoltrek), un tal @albertramirez084 . Primer he pensat que era un de per aquí, també emprenyat amb els peatges, però no. És un ésser dels USA. La reacció inicial al veure la seva foto ha estat de referència directa al humà aquell que endinsava la seva testa en les intimitats femenines de una dona portentosa.

Llavors, m’he posat a mirar a què es dedica l’home de la samarreta vermella:

Tinc que reconèixer que això del “served my country” m’ha fet pensar en un cantant folklore dedicat en vida i ànima a lo seu. La resta, tot el tema del zombie, i 10, etc, etc, només m’han provocat una lleugera erecció. Naturalment, el terme “marine” ho he associat a gustos per els mariners peluts i amb bigoti. Doncs resulta que no, que és un marine! Òstia, em vaig cagar a sobre 4 cops seguits, sobretot al contemplar el fons de twitter que hi te:

Després vaig accedir al seu blog, i em vaig trobar amb aquest mix eròtic:

Diu que se sap paraula  a paraula tota la Bíblia.

Be doncs, és un imbècil, no per les seves creences (aqui som tolerants amb les amebes socials), sinò per seguir-me al twitter només per haver mencionat la paraula Jesús. També menciono paraules com “caca”, i no em segueix cap adorador/fornicador de caques (o si …)

I ara, senyoretes, senyorets i senyors, a esperar que m’entrin els marines per la finestra. Sempre he tingut ganes de visitar Guantanamo. Quan vaig anar a Cuba no m’hi van deixar entrar, ni amb el braçalet del tot inclós.

 

 

Anuncis
Categories:Humor
  1. txals
    Mai 3, 2012 a les 9:19 am

    Un plaer tenir-te amb nosaltres. Passa per l’ombra quan estiguis per Guantanamo. Ah, i envia una postal!

  2. eldescobridor
    Mai 3, 2012 a les 10:16 am

    Bonica anècdota. Potser encara no té el nivell C de català i no va entendre el teu twit de Jesús. Em pregunto si serà follower de tots els catalans i espanyols anomenats Jesús.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

