Pàgina d'inici > Humor > Qualiat docent

Qualiat docent

Qui no ha conegut mai un ésser mitològic com aquest? Curiosament jo n’he conegut a la universitat….

Categories:Humor
  1. Mai 2, 2012 a les 9:41 am

    Tots n’hem conegut algun d’aquests… 😦

    • Mai 2, 2012 a les 10:37 am

      Va vinga, ens atrevim a posar noms?
      Jo començo.
      Recordo un professor d’Algebra, que després d’un exàmen test sorpresa li varem fer notar que una pregunta tenia dos respostes correctes. Ell va dir que només contaria una com a bona, la que a ell li molava més. I per la resta, 2-stones. Era un senyor amb corbata de dinosaures. Espera, com es deia, … si home, …. un tal…. Sans,… Sanç… Saint…..Sainz! Això, un tal Sainz. Osti pobret, era de Figueres i no parlava català. No hi ha res pitjor que gaudir de minusvalia social.

      • Mai 2, 2012 a les 10:51 am

        Per sort, aquest senyor que tu anomenes jo no el vaig patir. Feia matemàtiques al grup de matins i jo anava a les tardes, i les històries eren esfereïdores.

        Jo puc parlar d’un professor que ens explicava una matèria no gens fàcil amb un powerpoint trilingüe (a vegades utilitzant els tres idiomes en un mateix paràgraf). Quan et posaves a estudiar per teu compte, perquè no havies pillat res a classe, veies que, a més, hi havia errors teòrics.

        Puc parlar d’un senyor Doctor que ens havia d’ensenyar a fer còrrer uns robots pel pati, però no en sabia, així que al final ens n’ensenyava un becari del laboratori, company nostre de classe.

        Puc parlar d’un fenomen que, després de pagar nosaltres un pastón pels crèdits del màster, un bon diumenge al migdia ens va enviar un correu dient que l’endemà no teniem classe, i que de fet ja no calia que féssim classe mai més, que ja ens veuríem el dia de l’entrega del treball final.

        No diré noms, vale?

        • Mai 2, 2012 a les 11:05 am

          Tu mateixa pel que fa a noms. Però diria que es mereix una menció al Cafè&Piti. Si tens por que ens detecti i que s’enfadi i que et fotin fora de la uni per això, doncs ja em diras….

          • Mai 2, 2012 a les 11:55 am

            No, una de les avantatges de la meva situació és que ja no em fa por que em facin fora. Però tinc altres pors. Per exemple, un dels mencionats té un exèrcit de robots. Un altre dels mencionats ja fa dies que el van fer fora, el pobre ja ha pagat lo seu. Li podem dir “Lengua de Serpiente”. I el primer mencionat… eteeeee… no recordo el seu nom.

  2. Mai 2, 2012 a les 10:55 am

    Brutal, i a sobre és toçuda la dona. Jo no estic segur d’haver tingut una mestre així d’exagerat.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

