Pàgina d'inici > Musica > Mamá, el bajista me está pegando

Mamá, el bajista me está pegando

Estic redescobrint “El cuarteto de nos”, que són uns tipus molt catxondos d’Uruguai, i m’ha aparegut a l’iPod aquesta cançó que m’ha recordat al Mussol perquè és dels pocs que conec que li agrada el metal, i vull compartir-la per aquí.

Nota: Sí, el vídeo és un recull dolent d’matges tontes. No feu cas a les imatges, només a la lletra.

Anuncis
Categories:Musica
  1. Mai 28, 2012 a les 6:40 pm

    Gràcies Txap per pensar en mi!
    Però la Mixeta se t’emprenyarà, que ella es superjeviatafrikininyamuerte, i a més està menys bona que la de Xipre.
    Preguntaré a Maese EttteGonçalo per si en té constància d’aquests artistes (com que és colegui del Dexter, el que es tira la Watling, doncs potser els coneix…. ei, saps que el fiera ha estat estirat a pocs centimetres de la platja amb la Watling?, el Dexter no, el Maese Gonça vull dir…. quil va pari!,….. i ho diu tant tranquil, com aquell que no vol la cosa…. jo no em podria aixecar de la sorra… a mes es veu que va no-sortir a la d’en Woody aquella de barna, la de maria-paquita-vicenta, … un crac… crec que va estar a Mongolia fa poc…. ah si, i li va tirar els trastos a la Mixeta amb un rotllo d’una posta de sol o jo que se….)

    • txals
      Mai 29, 2012 a les 4:15 pm

      Dexter!? No serà Drexler? XD

  2. Mai 28, 2012 a les 7:05 pm

    😀

    Tu pregunta-li, a veure què diu. Se suposa que el grup aquest està donant guerra des dels 80, però jo els vaig descobrir per aquest tremendo video:

    • Mai 29, 2012 a les 9:57 am

      Sense molestar a ningú i sortint del tema de uruguaius que tiren trastos o txipriotes que tenen un polvo, estic molt fart d’aquest tipus de videoclip de les letres amb moviment. Diguem prou als copy/paste dels dissenyadors de vidioclips. I dit això ja podeu seguir…

      • eldescobridor
        Mai 29, 2012 a les 10:38 am

        AMÉN!!!

      • Mai 29, 2012 a les 2:11 pm

        En la meva defensa, el video és del 2005, així que deuen ser dels primers que ho van fer servir.

        I no, jo no estic fart, si està ben fet, com aquí, mola.

  3. Mai 28, 2012 a les 7:13 pm

    -Sí, sóc jèvits.
    -Sí, estic menys bona que algunes, però també estic més bona que les que importa que estiguin menys bones que jo.
    – Sabies que, apart de tot això que expliques, el mànager de la Watling és el marit de l’Alaska? Ho vaig aprendre el dia de la vaga general, que no feien res per la tele i vaig mirar el seu reality i els va anar a veure a casa seva.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

