Pàgina d'inici > CG, videojocs > Agni’s Philosophy – Square Enix

Agni’s Philosophy – Square Enix

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kQB9ds2AYwM

Advertisements
Categories:CG, videojocs
  1. pinkmei
    Juny 9, 2012 a les 5:36 pm

    La mare que els va parir!

  2. eldescobridor
    Juny 9, 2012 a les 7:30 pm

    He pensat el mateix!!!
    Extraordinari!!!
    Per fer coses d’aquestes s’havia de fer ETIG?

  3. alsophocus
    Juny 11, 2012 a les 10:38 am

    Ara no entenc el concepte “real-time tech demo”. És un video, no? Què té de real-time?

    • pinkmei
      Juny 11, 2012 a les 12:00 pm

      Té de real-time que, a no ser que hagin fet trampes (que també passa), les imatges no han estat hores generant-se, si no que han trigat a generar-se el mateix temps que dura el vídeo.

  4. alsophocus
    Juny 11, 2012 a les 1:42 pm

    Digueu-me profà, ignorant o guitar-smasher, però això no és com si et fessin creure que una pel·lícula ha estat rodada en una sola presa?

    • pinkmei
      Juny 11, 2012 a les 1:52 pm

      Guitar-smasher, ningú ha dit que ho hagin fet tot seguit 😉

  5. Juny 11, 2012 a les 2:08 pm

    Vejam, que la cosa se us complica mainada. Vejam, calamar, te’n recordes de Ghost in the Shell 2? Te’n recordes de la famosa escena de carnaval? Aquella obra mestra va requerir un any de disseny i rendering. Com a rendering vol dir que un cop dissenyada l’escena, amb les seves textures, disseny d’il·luminació, fum, animació, etc., una megasupermaxina es fot a generar imatges. Per a cada segon calen unes 30 imatges. Si una imatge d’aquestes tarda 1 hora, ja pots anar fent càlculs.
    Be, doncs ara imagina’t que venen un srs. molt espavilats, amb una mega targeta i un software tremendo i et diuen que poden generar 30 imatges d’aquestes en 1 segon. Ergo, pots veure l’escena en temps real, mentre la maxina va treguent fum. Ara ja et pots fer una idea de l’espectacularitat tecnològica que representa per nosaltres una cosa així, donat que sóm conscients (relativament) de què implica un reflex, una ombra, fum, foc, il·luminació indirecta, etc.

    Rodar una escena d’una sola presa vol dir que des de que comença a rodar la càmera no es para fins el final, sense talls. Té mèrit, però aquí no és aplicable.

    T’ha quedat clar?

  6. txals
    Juny 11, 2012 a les 2:32 pm

    Jo hi afegiria que la importáncia de que sigui temps real és que (a priori) pots modificar coses mentre ho estàs veient: càmera, llum, objectes, etc. Vamos, interaccionar amb el joc. Amb una demo això no s’acostuma a fer, però no treu que es pugui fer de cares al video joc…

    • txals
      Juny 11, 2012 a les 2:37 pm

      Per cert, brutal la demo. 🙂

  7. alsophocus
    Juny 11, 2012 a les 2:40 pm

    Ja ho entenc. Sou molt macos i us veig molt emocionats. M’agrada.

    • Juny 11, 2012 a les 5:58 pm

      Amb això que acabes de dir t’has convertit en aquell tipus de personatges estranys, que van d’un bon rotllo esgarrifós, i que un no tarda en arribar a la conclusió que es tracta d’un psicòpata.

  8. alsophocus
    Juny 12, 2012 a les 3:18 pm

    Bé, per portar-me 11 anys de ventatge, has trigat lo teu xD

    • Juny 12, 2012 a les 4:54 pm

      Per ventatge et refereixes a la Tramuntana o a tirar-se pets?

  9. alsophocus
    Juny 12, 2012 a les 9:36 pm

    Tú m’has ensenyat tot el que sé. Ara m’has agafat amb els pixats al ventre…

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: