Pàgina d'inici > Gats, Geek > Code refactoring

Code refactoring

Categories:Gats, Geek
  1. Juny 16, 2012 a les 4:12 am

    Només he fet refactoring un cop a la meva vida (sempre he considerat que canviar el nom d’una classe en funció com avança el projecte és fruit d’un pèsim disseny).
    Tinc que reconèixer que durant uns minuts vaig tenir exactament la mateixa sensació.

    • Juny 17, 2012 a les 7:27 pm

      És la metàfora perfecta!

      • eldescobridor
        Juny 18, 2012 a les 12:14 am

        META-FORA!!!

  2. Juny 22, 2012 a les 6:29 pm

    Com es nota que els que feu recerca treballeu tranquils i solets en els vostre codi i no us cal dividir un fitxer de 2000 línies que codifica ¡una sola classe! en 10 o 15 classes diferents. Això és refactoring, i no canviar el nom d’una funció.

    • pinkmei
      Juny 22, 2012 a les 6:46 pm

      Vaig estar un temps fent pràctiques en una empresa gran. El meu equip érem 5 o 6 persones. Cada dia, algú (l’analista, el cap d’equip, els informàtics de cal client, algú d’una altra empresa que per algun motiu tenia veu i vot, etc.) deia que les coses no havien de ser així, si no que havien de ser aixà. Reestructuració de classes, protocols en els noms de les variables, protocols en els noms de les funcions, etc. El cas és: endevineu a qui li tocava fer-ho. La meva feina la podia fer un mico entrenat.

      El que intento dir és que sí, que valoro molt treballar (semi)sola.

      Per altra banda: recerca XDXDXDXD

      • Juny 23, 2012 a les 4:51 pm

        Mixeta, com m’assabenti que fas recerca et despatxo.

        XDDDD

    • Juny 23, 2012 a les 5:01 pm

      Txap, tranquil, que tant jo com la Mixeta sabem què vol dir tenir la feina feta per abans d’ahir. Tots hi hem passat. I el que no em pots negar és que la programació que s’estila avui en dia es basa principalment en palles mentals i modes que canvien tant sovint com les meves pupiles es mouen al seguir el gif de més amunt.
      No em negaràs que per un programador de C/C++ amb els dits esberlats de picar codi es fot les mans al cap quan veu amb què perden el temps la majora de programadors joves avui en dia. Quan escoltes per primer cop la paraulota “refactoring” et penses que ets un dinosaure que t’has perdut uns quants anys de classe. Quan t’assebentes de què va, deixes anar el meme aquell del “I don’t want to live in this planet anymore”. I això es pot fer exensible a altres modes idiotes d’avui en dia. Per exemple, “respaldar” o “serialize”, o quan un programador novell no entén el patró més bàsic de tots i important per un projecte gran, com és el document/vista, però és incapaç de crear una estructura d’objectes si no té un fabulós factory que apallissi la seva manca de practicitat i eficiència.

      I això t’ho diu un que està pixant sang amb el collons del Java, que diuen que arregla el que va esgerrar el C++. Les hores que he perdut no es poden comptar. Funcions que no permeten paràmetres d’entrada i sortida, no poder sobreescriure operadors, obligatori fer un new de tots els objectes, garbage collector màgic i consumidor de recursos, i una sintàxis tant asquerosament similar al C++ que evita adonar-se que no és C, i per tant, susceptible de múltiples errors.

      Mira, fem una cosa, un dia que tornis, et passes per aquí (que ja seria hora) i en parlem. Reserva’t una setmaneta de tertúlies, que també estan pendents temes de cinema, sèries, política, economia, sexe i parapsicologia.

  3. Juny 27, 2012 a les 4:45 pm

    “El dia que tornis”… ai… Però sí que us dec una visita sí. Algun dia.

    Per la resta, jo crec que cada dia en sé meys, però de fer “refactoring” sí que m’agrada, vés per on.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

