Inici > Marranades, WTF, Xais > Who is the cutest?

Who is the cutest?

Aviam qui troba la sorpresa!

www.whosthecutest.com

Categories:Marranades, WTF, Xais
  1. Juny 26, 2012 a les 11:00 am

    A part de tenir la desgràcia d’haver vist The Net & The Bullock fucking face, tinc que veure com una professional com tu es rebaixa cagant-la posant un simple link.

    • Juny 26, 2012 a les 11:06 am

      Bé, em semblava lleig posar directament la foto.

      • Juny 26, 2012 a les 11:32 am

        No ho has entés. Has provat de clicar sobre l’enllaç que has posat tu al blog? Està malament. Vergonyes infinites

  2. Juny 26, 2012 a les 11:45 am

    No funciona el link.

  3. Juny 26, 2012 a les 12:17 pm

    Ah, val. Ja està arreglat. Em perdoneu? Tinc excusa, estic enamorada.

    • Juny 26, 2012 a les 12:43 pm

      • Juny 26, 2012 a les 12:52 pm

        Oh que lleig!

        No he dit de qui estic enamorada. Estic enamorada de la vida. Estic enamorada del sol, de la lluna, i de totes les estrelles. Estic enamorada de tots vosaltres, oh cafeipitians del meu cor!

  4. Juny 26, 2012 a les 1:01 pm


  5. Juny 26, 2012 a les 1:16 pm

    Ho sento, no puc superar el de la caixa. Felicitats gigio, has guanyat el trofeio del gif del dia

    • Juny 26, 2012 a les 1:22 pm

      Hi estic d’acord. Del dia i del mes, pel capbaix.

  6. txals
    Juliol 2, 2012 a les 3:35 pm

    Feiem temps que no veia els “queridos reyes magos”!

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

