Inici > Afers interiors, Bèsties > A l’estiu tota cuca viu

A l’estiu tota cuca viu

  1. Juliol 3, 2012 a les 9:43 am

    Entenc que a tu particularment, mussolet, et deu posar tontorrot l’escena.

    • Juliol 3, 2012 a les 10:30 am

      Mirala, com es fa la xuleta de que es capaç d’interactuar amb insectes i jo no. Mixeta, diria que t’he provocat més angúnies en el temps que ens coneixem que les que em podras provocar tu tota la vida. Vinga, un regalet:

      • Juliol 3, 2012 a les 11:14 am

        Ben jugat! Espera que m’hi torno.

        • Juliol 3, 2012 a les 11:26 am

          No et passis o aplicaré les tècniques del post anterior amb tu. Necessites educació severa

  2. Juliol 3, 2012 a les 11:25 am

    BUKKAKE DE FÀSTICS!!!!





  3. Juliol 3, 2012 a les 12:00 pm

    Vinga doncs!




    • Juliol 3, 2012 a les 12:09 pm

      Com diuen a Pokémon: “Es super efectivo!”. Becs, becs, becs!!!

      Diré un parell de coses. El primer gif sembla que ve d’un context sexual. Reflexionem-hi. El darrer gif és només semen o és mocs+semen?

  4. Juliol 3, 2012 a les 3:33 pm

    Molt rebé. Però us convindria, al meu mode de veure-ho, no fer tanta gala dels vostres punts febles en un blog plagat de trolls. De res.

  5. txals
    Juliol 3, 2012 a les 4:00 pm

    Em recorda a una peli que vaig veure de petit-jovenet? on un paio es despertava en mig d’una cuina? i li començaven a sortir escarbats per tot arreu. Quasi agafo un trauma, la veritat. Aquí els il·lustres del cinema, 1, 2, 3, de quina peli estic parlant?

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

