Pàgina d'inici > Bad Taste > The Toilet

The Toilet

Anuncis
Categories:Bad Taste
  1. pinkmei
    Juliol 24, 2012 a les 1:28 pm

    Seria molt digne de Fantosfreak!!!

  2. Juliol 24, 2012 a les 2:54 pm

    M’agrada pensar que cert membre de la meva família es va fer lampista per situacions com aquestes.

    • pinkmei
      Juliol 24, 2012 a les 3:39 pm

      A mi això encara m’ho heu d’acabar d’explicar, eh?

      • Juliol 24, 2012 a les 4:06 pm

        ?¿?¿?

        • pinkmei
          Juliol 24, 2012 a les 7:55 pm

          A mi se m’ha promès repetides vegades que se m’explicaria una anècdota familiar que involucra un bidet i un tornavís.

  3. Juliol 24, 2012 a les 8:14 pm

    Ni el mussol ni jo tenim la tecnologia ni l’speech adequat per aquesta tasca. T’ho ha d’explicar el susoditx.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

