Inici > Cinema, Humor, WTF > Treballs de restauració

Treballs de restauració

Categories:Cinema, Humor, WTF
  1. Agost 22, 2012 a les 6:30 pm

    Ets un mestre!

  2. Agost 22, 2012 a les 6:58 pm

    Doncs jo encara no sé si creure-m’ho això.

    • eldescobridor
      Agost 22, 2012 a les 7:14 pm

      Lo de Bean és una pel·lícula.
      De res.

      • Agost 22, 2012 a les 11:39 pm

        Uiiiiiiii!!!!!!! Vaig a agafar crispetes. Mussolet, endavant.

        • eldescobridor
          Agost 22, 2012 a les 11:58 pm

          Q lianteeeeeeeee…
          Li ho he dit en conya, el que ell no es creu és la notícia real…
          Si ej ke………..
          LIANTEEEEEE!!!!😉

          • Agost 23, 2012 a les 1:55 am

            No, Descobridor, L’HAS CAGAT. Vejam, ara te’n diré una de grossa, …, pera, que ara no surt,…. mmmmpppfff…. va, vinga, …. una mica més…. mmmpfffff …. pof!…. Vaja, ha sortit una llufeta curteta. No es pot aprofitar.
            Mixeta, guarda les crispetes, que no tinc cap dubte que te les voldràs menjar per quan torni el MASCLE del #tratlo d’aquí 4 dies.

            Ei, mola el canguelis que te el personal de la meva expressió escrita. Ho tinc que aprofitar d’alguna forma beneficiosa econòmicament. Poso en marxa un pensament.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

