Inici > Musica, Uncategorized > Una cançó d’amor

Una cançó d’amor

Si! És una cursilada, però atents a aquesta història:

@Paco li envia un mail a un cantant (@tommy_torres) demanant ajuda per enamorar una noia i com a resposta als seus mails, que veieu a continuació, li fa un video-cançó.

Categories:Musica, Uncategorized
  1. Setembre 19, 2012 a les 11:24 am

  2. capulleti
    Setembre 19, 2012 a les 12:39 pm

    Digueu-me cínic, però té una pinta de viral …

  3. Setembre 19, 2012 a les 1:09 pm

    Tinc que reconèixer que la cosa està molt bé. Si, ja ho he dit. Què us pensàveu, que no tenia sentiments? Doncs si que en tinc! Tinc molt amor per donar. Només cal que l’accepteu. Voleu el meu amor? Vinga, ara no us feu els estrets. M’agraden les estrelles (la dels hotels de carretera), les flors (al cul), un Diumenge al matí sota els llençols (si, directe, pero romanticot), i passejar agafats de la ma tot mirant l’horitzó, esforçant-me en gaudir dels detalls que compartim plegats, , recorreguent amb la mirada el seu coll, els braços, la ma que subjecta la meva, fins esbrinar la hora que marca el seu rellotge i així saber quan més m’hauré d’esperar fins que es tregui les calces.
    Snifff!!!, aix.

  4. eldescobridor
    Setembre 21, 2012 a les 9:48 am

    Gàcies Tommy….😥
    Molt maco, tota la història.

  5. eldescobridor
    Setembre 21, 2012 a les 9:53 am

  6. txals
    Setembre 25, 2012 a les 1:54 pm

    Tant si és viral com no, xapó!

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

