Inici > Humor, Musica, TV > La Trinca i l’IVA

La Trinca i l’IVA

Genials eren i seràn

Categories:Humor, Musica, TV
  1. Octubre 10, 2012 a les 6:20 pm

    “Ole tu” pel que ha fet l’edició del vídeo.

  2. Octubre 12, 2012 a les 2:11 am

    Això és un Gigio, amb l’agreujant que l’original posava el video-clip real. No em feu buscar la referència que altra feina tinc. Exigeixo un càstig exemplar per part de la presidenta

    • eldescobridor
      Octubre 12, 2012 a les 12:41 pm

      La presidenta no és imparcial…

    • Octubre 14, 2012 a les 7:29 pm

      1 – No ho diu enlloc que sigui missió meva castigar quan algú fa un Gigio. Ni tan sols a en Gigio l’hem castigat mai, només ens n’hem rigut.
      2 – Per tant, el que no seria imparcial seria aplicar un càstig ara.
      3 – He buscat i rebuscat i no trobo el vídeo al qual fa referència el mussolet, i de fet no em sona de res. Així que fins que no es demostri el contrari, s’ho està inventant per fer caliu al blog.

      • Octubre 14, 2012 a les 8:00 pm

        a.- O designes un conseller de càstigs o tota la feina recau a les teves mans. A manca d’estructures d’estat, la presidenta es té que arramengar.
        b.- El punt 2 aniria al final del punt 1. Ha fet molt mal alló del “progressa adequadament”
        c.- Busca més. A mi em fot mandra. Pista: estic senil

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

