Inici > Marranades, WTF, Xaies > My Free Implants

My Free Implants

Vet aquí un Kickstarter d’aquells que sí que molen: Dones que volen més mamellam + cirugians disposats a cobrar + mecenes disposats a pagar. El mecenes a canvi rebrà fotos, vídeos, …, i qui sap què mes.

 

Alguns exemples:

 

Via Gizmodo

Categories:Marranades, WTF, Xaies
  1. txals
    Novembre 5, 2012 a les 10:56 am

    Segons les donacions li deixaran tocar digo yo!

  2. Novembre 5, 2012 a les 12:14 pm

    Proposo convèncer a la pink_mei d’apuntar-s’hi i recollir entre tots fons per la causa. Jo aposto per una talla 160.

  3. alsophocus
    Novembre 5, 2012 a les 1:57 pm

    No us gasteu els calers. Si us espereu una mica, hi arribarà per sí sola.

    • Novembre 5, 2012 a les 6:00 pm

      Això que acabes de deixar anar cal una explicació tècnica detallada i rigurosa

      • alsophocus
        Novembre 5, 2012 a les 8:25 pm

        Bé, ella us pot explicar com li creixen les domingues de forma totalment espontània. Ningú sap per què, però a tothom li agrada. L’univers de vegades és insondablement adequat.

        • Novembre 6, 2012 a les 3:28 am

          Cert. Estàs en un esbarginyer. Vejam, quan dius tothom, em posa nerviós. Jo estic a dins del grup “tothom”, i mai he gaudit/patit d’una escena hentai d’aquesta mena. Donat que no en tinc experiència, i que tu m’has posat alegrement en el “tothom”, em considero lliure d’escollir si m’agrada o no. I escullo que no m’agrada, perque si, i per tant invalido la teva afirmació. Un cop anulat el teu poder obtingut per el coneixement en primera persona del tema en qüestió, t’insto a que donguis mes detalls per tal que puguis recuperar el teu status. Perque una cosa et podem assegurar. Si a la mixeta li creixèssin les tetes, ens n’hauríem adonat, sobretot el Descobridor.

          • eldescobridor
            Novembre 6, 2012 a les 12:10 pm

            I el mussol també, si li creixessin tant, li taparien els ulls i no podria mirar a la mixeta sense veure-li accidentalment els pits i en conseqüència fer-se pipi a sobre…

        • Novembre 6, 2012 a les 11:18 am

          Jo em limitaré a observar com es desenvolupa la conversa, val?

    • eldescobridor
      Novembre 5, 2012 a les 7:03 pm

      Uuuuuuuiiiii!
      T’estàs fotent en un esberginyer…

  4. Novembre 6, 2012 a les 2:08 pm

    eldescobridor :

    I el mussol també, si li creixessin tant, li taparien els ulls i no podria mirar a la mixeta sense veure-li accidentalment els pits i en conseqüència fer-se pipi a sobre…

    … a sobre d’on? ….

    • eldescobridor
      Novembre 9, 2012 a les 10:53 am

      de si mateix

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

