Inici > Religió, WTF > Hooligans molt trolls

Hooligans molt trolls

Un grup de hooligans (uns 4.000) és presenten en una competició de dards per riure d’un competidor que s’assembla al nostre senyor Yisus Craist.

Aquí la foto del senyor.

Categories:Religió, WTF
  1. Desembre 18, 2012 a les 12:00 pm

    Jo el vaig veure l’altre dia quan vaig anar a cagar. Estava allí, tot mono, tombat en la taça, remullant els peus, bronzejat i mirant-me com va mirar Judes mentre acosto el dit al botó de la cisterna.

    • eldescobridor
      Desembre 18, 2012 a les 12:33 pm

      mussoltrek :

      Jo el vaig veure l’altre dia quan vaig anar a cagar. Estava allí, tot mono, tombat en la taça, remullant els peus, bronzejat i mirant-me com va mirar Judes mentre acosto el dit al botó de la cisterna.

      Curiosa manera d’anar a cagar!

      • Desembre 18, 2012 a les 2:17 pm

        Ara t’estas posant una mica @J_CASTELLS

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

