R’ha

Anuncis
Categories:Cinema, SciFi
  1. gener 13, 2013 a les 2:38 pm

    Vosaltres us toqueu amb la qualitat gràfica. jo no tinc aquesta capacitat, però em toco amb un guió ben montat i la quantitat justa i necessària d’informació per entendre la història. molt rebé, Sr. Letxowschky

    • gener 13, 2013 a les 4:57 pm

      Doncs jo em toco amb les dues coses.

  2. gener 13, 2013 a les 5:08 pm

    R’ha R’ha R’hagatxa!
    Iu se iu uan iu totx mi!

  3. gener 13, 2013 a les 9:55 pm

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

