Inici > Bad Taste, Marranades, Uncategorized, WTF > Pitbull es supera

Pitbull es supera

Ara se que a molts els pot molestar que posi aquest paio al bloc, ho sento però crec que s’ha superat aquest home. Aquest gran cantant que diu que les seves lletres estan inspirades en Julio Cortázar i Pablo Neruda fot una cançó com aquesta:

Consells:

-No cal que l’escolteu sencera.

-Aneu directament al minut [EDITO 2:54]

-I si, és carrega una gran cançó d’Aerosmith que tots recordem amb Liv Tyler plorant desconsoladament.

  1. gener 28, 2013 a les 2:42 pm

    Hòstia, quina mala llet m’entra!

  2. gener 28, 2013 a les 3:31 pm

    Doncs no li veig el que. Crec que el meu cervell no ha estat capaç de processar els sons. Suposo que per això ni m’indigno ni ballo. Apatia. Seria diferent si fèssin un duet pitbull-pantoja

  3. eldescobridor
    gener 28, 2013 a les 6:27 pm

    BUUUUF!!!
    Quin sacrilegi!
    Jo també estic de mala llet mixeta, què hem de fer ara, eh?!

  4. gener 28, 2013 a les 9:20 pm

    Esteu fatal. Vejam, va en serio que us estarrufa que hagin matxacat la nyonyeria dels Aerosmith? Sure? Ara no em vindreu a dir que us vau enamorar amb la cançoneta enganxosa…. es que ni la película …. Vejam, Bruce Willis i un pedrot? Està clar, no? I la resta, tots pendents a babellar amb la filla del Jagger2. Ei, de veritat, amb il·lusió, però no us entenc.

    Vinga, aquí el videoclip, a on es veu aquella actriu espanyola tap de bassa que es va posar a cantar… com jo a la dutxa cada matí

  5. txals
    gener 30, 2013 a les 11:11 am

    Next step la casa blanca!

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

