Inici > Humor Descobridor > El canto de un duro

El canto de un duro

tumblr_mip7es4GfG1r1ki3co1_500Vist a El mundo de EkD.

 

Categories:Humor Descobridor
  1. Febrer 24, 2013 a les 9:40 pm

    Impressionat estic de veure que la mixeta sap què és un duro …. #canallaquevisitalawikipedia

    • Febrer 24, 2013 a les 10:27 pm

      Sí home, és una moneda que hi havia quan jo era petita.

      • Febrer 25, 2013 a les 1:01 pm

        … “quan jo era petita” … Noia, jo vaig cobrar en aquesta moneda. #MixetaPetita #MonedaMixeta

  2. Febrer 24, 2013 a les 11:05 pm

    Pregunteu-li a l’Avi Mussol, ell us ho explicarà. Ves que no estigués implicat en el disseny d’aquell mondeda del forat al mig, també.

    • Febrer 25, 2013 a les 1:00 pm

      Quina d’elles? N’hi va haver unes quantes. La darrera, la de 25pts. No ho posava això a la viquipèdia?

      • alsophocus
        Febrer 25, 2013 a les 2:48 pm

        Podies canviar 100pts per 1up, en aquella época?

        • Febrer 25, 2013 a les 5:25 pm

          No. Les màquines eren de 5 duros

  3. eldescobridor
    Març 4, 2013 a les 11:58 am

    El de la desuadora verda… folloneroeja una mica, no?!

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

