Inici > Afers interiors, Xurumbels > Pink_mei de jove?

Pink_mei de jove?

  1. Març 5, 2013 a les 12:26 am

    Ei! Que jo encara sóc jove!😄

    La veritat és que jo de petita feia el mico amb The Final Countdown😛

    • Març 5, 2013 a les 2:53 am

      “The Final Countdown” …. ahhh… quins temps… i el “Carrie”? Oh deu meu, quin baladot. El primer que va acompanyar els meus primers sentiments d’amor cap a una femella. Oh quins dies. En aquell temps, quan jo era jove, l’amor era amor. Pur i clar. Ara sempre s’acompanya de sexe brut i barruer. S’han perdut els valors.

      Per cert, m’ofereixo voluntari a gravar la mixeta i el calamar el dia que els porti a un concert de sadicos goticos. I si, encara van en cadireta. És un rotllo sexual, o jo que se.

  2. Març 5, 2013 a les 10:44 am

    Això de la cadireta no era una postura sexual?

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

