Inici > Musica, Star Trek > Fent amics musicals?

Fent amics musicals?

Tenint en compte que a alguns trekkies els pot molar La Oreja de Van Gogh o fins i tot Manolo Escobar… Potser ha arribat el moment de fer-se fan de Bruno Mars.

“Dentro vídeo!”:

Categories:Musica, Star Trek
  1. Abril 2, 2013 a les 7:19 pm

    … Pera, que m’hi poso be… tranquil, ara be la Mixeta. Agafa’t de les coses …. Marxant una de crispetes!

  2. Abril 2, 2013 a les 10:46 pm

    GOMET VERMELL VERMELLÍSSIM!!!!!!!!!!!!!!! GIGIONASSU!!!!!!!!!!

    https://cafeipiti.wordpress.com/2011/05/28/bruno-mars-the-lazy-song/

  3. eldescobridor
    Abril 3, 2013 a les 10:10 am

    Cagum tooot!!!
    Mira que em sonava eh! Fins i tot vaig demanar consell a un membre del blog: “No ho van posar, ja?!”, “Noooo! Que va, jo no l’havia vist mai. No ho crec.”
    El meu error va ser preguntar-ho a la persona equivocada: en Gigio.😥

  4. Abril 3, 2013 a les 12:25 pm

    Mereixen un aplaus!

  5. Abril 3, 2013 a les 12:29 pm

    Per què el Descobridor es refia d’en Gigio per saber si un post és un Gigio?

  6. Abril 3, 2013 a les 12:34 pm

    De fet estic trista perquè els meus postos no es recorden.

  7. Abril 3, 2013 a les 4:23 pm

    Quin GIGIO acabes de fer!!!!!!!

    Com esteu vosaltres ara:

    Com esta ara el descobridor:

    Com estic jo ara:

  8. Abril 3, 2013 a les 6:07 pm

    Per rebaixar tensions (sobretot la d’en Gigio), uns moments musicals:

    • eldescobridor
      Abril 4, 2013 a les 10:17 am

      Mmmmmmmmmmmm…!!!

    • Abril 4, 2013 a les 11:37 am

      Noti’s que la pulsera és de Jelou Quiti.

      • Abril 4, 2013 a les 2:18 pm

        Has vist una Hello Kitty on jo no l’havia vist. Estic esmaperduda.

      • Abril 4, 2013 a les 4:36 pm

        Impressionant. Fa eons que tinc aquest gif, i ha decorat una infinitat de sessions d’onanisme. I mai m’havia fixat en aquest detall. Això té tres possibles explicacions: Estas tant enamorat que ni t’inmutes davant de la perfecció, o et tenen tant obsessionat en fer regals de kitties que les veus per tot arreu, o ets una vaca…. gai.

  9. Abril 5, 2013 a les 3:13 pm

    Se’n diu voluntat de supervivència i sel·lecció natural. I sí, de vegades em sorprenc a mí mateix. I sí, estic d’acord amb el Mussol, de que aquestes tetes són perfectes, no pel tamany, ni la forma, ni el color, sino perquè semblen tovetes, criteri que considero cabdal en l’avaluació d’unes tetes.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

