Inici > Xurumbels, zombies > CARGO

CARGO

Només per pares frikis

Categories:Xurumbels, zombies
  1. eldescobridor
    Abril 10, 2013 a les 11:04 am

    GENIAL!!!
    Sense paraules, m’he quedat!

  2. Abril 10, 2013 a les 12:04 pm

    Molt bo i molt nyonyo. Quan sou un és pare es torna així de “nenaza”?

    • Abril 10, 2013 a les 1:28 pm

      No es tant el concepte de “nenaza”. M’explico. Si tu, concretament, amenecèssis a la meva filla, primer la posaria a cobert. Llavors em llançaria sobre teu, sense por per la meva integritat. Primer t’agafaria del coll i apretaria tant com pugués. Però no et deixaria morir. Seria massa fàcil. Agafat del coll, t’aniria esclafant els punys sobre el tabic nasal. Un cop feble i banyat en sang, t’estacaria en una cadira i començaria el festival. Començaria per tallar-te les orelles amb un gavinet de serra, i te les posaria a la boca per que les tastèssis. Després, amb una cullereta, et treuria un ull i te’l deixaria penjant. L’altre el deixaria, perque no et perdessis ni un detall. Òbviament et faria saltar les dents a hòsties. El nas te’l cremaria amb un encenedor, poc a poc. El tema d’amputar les extremitats és ja un clàssic, i no m’extendré amb els detalls de la sal, el soldador i altres delícies. Si de cas introduiria alguna modalitat nova, com agafar un dels teus braços amputats i sodomitzar-te amb ell, ben endins, i allí es quedaria. En un moment d’inspiració daliniana et tallaria el ventre i et treuria els budells, a poc a poc, i te’ls posaria al voltant del coll, com una bufanda, perque no tinguessis fred, deixant l’extrem final a dins la teva boca, per si surt alguna sorpresa. Finalment, et llançaria a un abocador, ple de rates i merda, no sense abans haber defecat sobre teu. Les rates començarien a rosegar, mica a mica, notaries cada mossegada, cada trosset de carn que s’emporten, com juguen amb el teu ull, com se’t fiquen a dins del cos, fins que al final moriries en una agonia indescriptible.
      Després, recolliria la meva filla i ens aniriem a fer un volt i li compraria un gelat. I ella em diria: Papa, ets el millor papa del mon!

      • Abril 10, 2013 a les 1:43 pm

        Ets un mestre.

      • Abril 10, 2013 a les 3:32 pm

        Molt maco, però no has tingut en compte el xof algiogènic: amb un parell d’aquestes perles que li faries, de tant doloroses, entraria en xoc, baixada de tensió arterial, taquicàrdia, pal·lidesa, es desmaiaria i no percebria la resta de l’obra d’art.
        Deixant a part que jo li treuria els dos ulls, perquè així se li aguditzarien els altres sentits, en concret el tacte i la sensibilitat al dolor.
        Aficionats, so cute…

        • Abril 10, 2013 a les 3:33 pm

          Vale, volia dir “xoc” algiogènic. Estalvieu-vos les risses.

          • Abril 10, 2013 a les 4:02 pm

            The Dark Knight Risses.

        • Abril 10, 2013 a les 4:56 pm

          Tranquil el “xof” algiogènic em donaria només veure en mussol al deixar la seva filla.

          • Abril 11, 2013 a les 1:35 am

            Ja hi comptava …

  3. Abril 10, 2013 a les 1:19 pm

    A mi em sembla que des de The Walking Dead que el tema zombie s’ha nyonyitzat i no hi ha volta enrere. No dic que sigui necessàriament mala cosa mentre no s’escapi de les mans.

    Que per cert, ahir mirant un capítol per fi vaig saber de què em sona el Governor:

    • Abril 10, 2013 a les 1:29 pm

      Ostia! True! Ja deia jo que em sonava. El gran quasi-doctor

  4. Abril 10, 2013 a les 2:10 pm

    Spoiler!!!

    • Abril 11, 2013 a les 1:39 am

      Doncs si. Un quasi-senyor del temps apareix a Walking Dead i transporta a tota una colla de zombies al passat perque aixi la humanitat ja estigui entrenada des de l’edat de pedra a lluitar contra els caminants. Quan vegis la Tardis, convertida en globus, plena de caminants, mentre un doctor pirata fot la tita a tota una col·lecció de caps del Futurama, ens odiaràs, perquè ja ho sabies, i te l’hem ben fotut. Som mala gent.
      Per cert, la Oliva amb pinyol perd molt plorant.

  5. Abril 11, 2013 a les 1:41 am

    pinkmei :

    The Dark Knight Risses.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

