Inici > Marranades, Xais > Sandwich

Sandwich

Ei, aquest títol si que mola, eh? Com es nota que tinc un doctorat en coses …

Categories:Marranades, Xais
  1. Abril 25, 2013 a les 11:55 am

    Aquest vídeo no val per res si no ens n’assabentem que els de sota van morir esclafats per la seva estupidesa.

    • Abril 25, 2013 a les 11:56 am

      Gelosa?

      • Abril 25, 2013 a les 12:17 pm

        No, cap d’aquests marrecs m’agrada.

        • Abril 25, 2013 a les 1:03 pm

          Em referia a estar a sota d’una colla de mascles

          • Abril 25, 2013 a les 1:15 pm

            Amb roba? A tots ens ha passat això.

  2. Abril 25, 2013 a les 6:11 pm

    pinkmei :

    Amb roba? A tots ens ha passat això.

    És imperativa una explicació detallada dels fets

    • Abril 25, 2013 a les 7:16 pm

      No us ha passat mai que esteu de festa i caieu al terra i algú crida “piló!”, i llavors tens diversos homes apilonats a sobre? O és una cosa del Baix Montseny?

      • Abril 25, 2013 a les 7:34 pm

        Diria que és universal si el primer en caure té tetes, tot i que mai he viscut la situació. Suposo que se’n guardaven si estava jo aprop, no fos cas que fos el darrer en llançar-me. Colta, ara que ningú ens escolta, … que… eh… que… tocaments?… algun desaprensiu amb unes mans sorprenentment hàbils?… que… eh?… va… .explica…. t’agradava?….com et senties…. abusada? Utilitzada en excés? Famolenca?… ho feien igual si estaves a terra panxa amunt, o només panxa avall?

      • eldescobridor
        Abril 29, 2013 a les 12:42 pm

        A mi també m’ha passat, un piló… els últims, per enfilar-se havien de pujar primer a un llit, saltar a sobre i aixecant el braç tocaven al sostre.
        Jo no podia respirar ni pronunciar “pareu!!!” (que tampoc m’haurien fet cas) i vaig decidir començar a repartir… A un li vaig deixar un ull de vellut pobrot. Però no hi havia una altra opció,…

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

