Inici > Comics, TV > Agents of S.H.I.E.L.D.

Agents of S.H.I.E.L.D.

Categories:Comics, TV
  1. pinkmei
    Mai 15, 2013 a les 7:14 pm

    Joder quines ganes!

    Coulson viu! Té un cotxe que es diu Lola! Luke Cage!? No sé si som conscients que en aquesta sèrie hi poden fer aparèixer gairebé qualsevol personatge de la Marvel (menys els X-Men que han sortit a les pelis, Spiderman i els 4 Fantàstics). Podria sortir fins i tot Blade, ara que han recuperat els drets cinematogràfics.

    Jo, ja em perdonareu, estic molt emocionada. Com llavors la sèrie no moli em trobareu feta un “ovill” en algun racó.

  2. Mai 16, 2013 a les 11:57 am

    Oju, no ens emocionem, que el mestre Wheadon te sessions de pèrdua per los cerros de Ubeda. No mencionare detalls escabrosos de Buffy…. I si te els pebrots de fer-hi sortir en Blade, me la tallo i em faig monja

    • pinkmei
      Mai 17, 2013 a les 12:03 pm

      Apreciacions:

      Oju amb Buffy. Oju. Amb. Buffy. Sóc incapaç de mirar un capítol sencer perquè li trobo mil problemes. Però fem un exercici de flashback i imagineu la Mixeta adolescent, quan feien Buffy als migdies al Canal+. M’encantava! Era súper fan! Estava molt ben pensada pel públic al que anava dirigida. I espero que ningú em digui feminista si dic que m’agrada veure alguna cosa diferent que l’heroi salvant la damisel·la en “apurus”.

      Pel que fa a Blade, cal assimilar que viu a l’univers Marvel amb la resta:

      I que han passat coses com aquestes:

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

