Inici > Doctor Who > Ask Strax

Ask Strax

Coses que es fan a la Doctor Who Experience:

Categories:Doctor Who
  1. Mai 25, 2013 a les 3:49 pm

    Em sembla genial que es fagin aquestes coses. És un somni fet realitat per molts nens. Tot i així, el Mussol, la Mixeta i jo tenim el privilegi de conèixer en persona un sontaran, que va ser sogre fa unes setmanes.
    Un cop més, llanço la meva proposta, que mai teniu en compte, perquè sóc un pringat: una excursió cafeipitiniana a Cardiff. Evidentment, agafats d’una corda. Les cordes són un fetitxe que tinc.

    • Mai 25, 2013 a les 5:11 pm

      No hi estic d’acord. Hi ha dos Cardiffs. El que surt al google maps i el del Doctor. O voleu veure com em passo tot el dia buscant l’entrada secreta de la base de Torchwood? (…. .ara ve quan la mixeta diu: “que torchwood ha petat! que no t’enrecordes? babau?…. i per aquest motiu la meva llum s’apagaria i em moriria lentament amb l’esperança cega de sentir la TARDIS ….) Mai, no aniré mai a Cardiff! Queda clar?

      • Mai 25, 2013 a les 5:27 pm

        Però no només hi ha el Doctor Who Experience, també hi ha el Museu de Doctor Who (potser està unificat, ara que hi penso).

        I no sé si encara és el cas, però anys enrere, per allà on hi havia l’entrada de Torchwood els fans mantenien un memorial/altar on hi deixaven flors i coses per en Ianto.

  2. Mai 25, 2013 a les 5:08 pm

    Absolutament genial i espatarrant.
    Quina pregunta li haguèssiu fet?
    Jo en tindria dos. Una de seria i l’altre no. La seria seria sobre el botonet del clatell. La que no seria marrana (òbviament)

    • Mai 25, 2013 a les 5:31 pm

      Em sembla que parlo en nom de tots si dic que vull saber quina és la pregunta marrana.

      Jo li preguntaria sobre la vegada que els Sontaran van envair Sevilla. I aviam si podem fer tractes. Per coses.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

