Inici > Tecnologia, videojocs > E3 2013

E3 2013

Doncs miraré de fer un petit recull del que ha estat l’E3 2013. No l’he seguit en directe així que és possible que hi hagi algun error. El principal titular és que PS4 s’ha carregat per complet la Xbox One abans i tot de sortir al mercat. La primera conferencia que s’ha fet ha estat la de Microsoft anunciant alguns detalls de la seva nova consola a part d’ensenyar moltes cinemàtiques dels videojocs que es veuran per aquesta plataforma.

Detalls Xbox One:

-La consola ha de estar connectada a Internet (com a mínim un cop al dia)

-No és permetrà el canvi de jocs o jocs de segona mà.

-La càmera i el kinect han d’estar connectats tot el dia.

-Amb la subscripció premium tens 2 jocs gratuïts mensualment. (igual que Sony fins ara)

-Preu: 499 €

(També han anunciat un nou model de la Xbox 360, més petit i silenciós)

Per l’altre banda Sony sembla ser que volia aconseguir un efecte trolling apareixen just darrera de Microsoft i superar-la en tots els camps que havia fracassat Xbox One davant del public. Només cal veure el següent vídeo:

Detalls PS4:

-No és obligatòria la connexió a Internet, tot i que donen molta importància al compartir puntuacions, comentaris, etc. al núbol.

-Permet els jocs de segona mà i fan un tutorial de com realitzar-ho (vídeo anterior).

-Les partides on-line passen a ser de pago (com feia Xbox 360 fins ara)

-Preu: 399 €

Opinió personal: Crec que si aquestes han de ser les consoles de nova generació (descartant a Wii U) comença guanyant Sony, com diuen per twitter “PlayStation 4 – Xbox 1”. També s’ha de reconèixer que el disseny de les consoles esta calcat i que els fans de Sony que reien de la Xbox One (que si era un vídeo VHS, etc) ara diuen que és molt mona la PS4, jo les trobo lletges totes dues, i això que diuen que han fet un disseny retro inspirat amb les consoles dels 80s, d’això que opineu els “grans” (Txals i Mussol)?

Alguns Jocs de les dues consoles.

Aquí alguns jocs de la PS4:

Watch Dogs

The Order 1886

The Dark Sorcerer

Assassins Creed 4 Black Flag

Aquí alguns jocs de la Xbox One:

Halo 5

Quantum Break

Dead Risisng 3

Metal Gear Solid 5

Ryse: Son of Rome

Killer Instinct

Dark Souls 2

D4


Categories:Tecnologia, videojocs
  1. Juny 11, 2013 a les 4:17 pm

    Uooooooooo, reporter ditxaratxer Gigio!

    Genial el vídeo de compartir jocs. Em trec el barret. Si Microsoft no es fa enrere amb això les passarà magres, independentment de la resta (que tampoc m’agrada).

    De la PS4 no m’agrada això de pagar per jugar online. I això que no jugo gairebé mai online! Potser precisament perquè no m’agrada massa fer-ho, a no ser que sigui molt assequible no em valdrà la pena pagar-ho.

    Bé, de moment per mi guanya Sony de golejada. De totes maneres, la meva PS3 està força nova i li penso treure suc almenys dos anys més, ja us ho dic ara. Cap de les novetats em motiva suficientment per fer un canvi immediat. I els jocs de PS3 baixaran de preu😛

  2. Juny 11, 2013 a les 4:18 pm

    Jo vaig saltar de una Master Sysyem II a una Wii. No crec que el meu criteri sigui rellevant. Tot i això comentar que segueixo pensant que tot plegat és una bestiesa. Un PC amb una bona gràfica arriba a l’alçada, i fins i tot ho supera. I si vols jugar al sofà, un cable HDMI i un comandament calcat al de la P4 via bluetooth, i tira milles.
    Finalment, m’agradaria veure més vídeos, ja que m’avorreixo i els he vist tots d’una tacada.

    PD: En Txals no contestarà perque no passa mai pel blog i és una mala persona

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

