Inici > Caca, WTF > Edible Anus Chocolates

Edible Anus Chocolates

edible-anus-chocolate02

 

More info on Edible Anus. Don’t miss the merchandising!

creator6

Categories:Caca, WTF
  1. Juny 27, 2013 a les 11:50 am

    Ara mateix diria que això ja es va publicar …. Us ho deixo a vosaltres, així us dono motius per criticar-me, que se que ho necessiteu

  2. Juny 27, 2013 a les 12:16 pm

    No em sona de res, però qui sóc jo per desaprofitar una oportunitat de tal calibre. Vaig a buscar.

  3. Juny 27, 2013 a les 12:23 pm

    Et salves, no trobo res. Decepcions. M’has donat esperances de caràcter criticaire i després me les has pres. Això no es fa.

    • Juny 27, 2013 a les 12:26 pm

      No acabo d’entendre perquè el gavinet petit em fot calent ….

  4. eldescobridor
    Agost 1, 2013 a les 9:00 am

    No tinc proves, però a mi també em sona d’haver-lo vist abans.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

