Inici > Angúnies, WTF, Xais > Fur coat made from male chest hair

Fur coat made from male chest hair

article-2347231-1A7A2E3D000005DC-342_306x566  article-2347231-1A7A2E35000005DC-67_634x899

Unes 3000GPB. Més info aqui

Categories:Angúnies, WTF, Xais
  1. Juny 27, 2013 a les 12:13 pm

    Em fa il·lusió pensar que són tots fets del pèl del pit d’un sol mascle. Temps enrere vaig tenir un admirador que hagués pogut ser donant d’uns quants abrics. Li dèiem Petxo Lobo.

    • Juny 27, 2013 a les 12:27 pm

      Absolutament imprescindible que expandeixis el tema aquest del admirador. Detalls. Escabrosos a ser possible.

      • Juny 27, 2013 a les 12:36 pm

        No ho he explicat mai? És allò que una companya de feina (de quan treballava a la benzinera) em va dir d’anar a sopar per presentar-me el seu xurri nou, però va resultar ser una “encerrona” perquè em volien encolomar l’amic solter del xurri. Era un noi que es va passar la totalitat de la duració del sopar vermell com una tomata i em contestava amb monosíl·labs. Només un pas més enllà de poder parlar amb dones que en Raj. També li sortien els pèls del pit de forma espectacular pel coll de la camisa.

        El cas és que jo vaig veure que la cosa no m’interessava, així que em vaig comportar extremadament borde. Però va resultar que com més borde em posava, més sms m’enviava (era aquella època on la gent s’enviava sms) i més pesat estava. La meva mare en veure la situació, després de riure una estona, va dir: “Filla, acabes d’aprendre que els homes són com els xiclets, com més els trepitges, més s’enganxen”.

        Al final, al cap de mesos, el noi va arribar a la conclusió que estava boja i no em va dir res més. Podríeu pensar que hagués pogut arribar al mateix objectiu dient al noi de bones primeres que no m’interessava i que em deixés en pau. Sóc una tia complicada.

        • Juny 27, 2013 a les 1:15 pm

          Complicada? Que va! Ets molt facilota. Per a qui vulgui saber com funciona la mixeta, versió extesa:

  2. eldescobridor
    Agost 1, 2013 a les 8:58 am

    I si la primera nit, després del sopar, li haguéssis fet una nit de sexe salvatge, no l’hauries espantat més ràpidament?
    Per cert, quins grans consells et dona la mamaPinkmei, eh!

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

