Inici > videojocs > The Witcher 3: Wild Hunt – Killing Monsters Cinematic Trailer

The Witcher 3: Wild Hunt – Killing Monsters Cinematic Trailer

Categories:videojocs
  1. Agost 16, 2013 a les 12:39 pm

    Espectacular!

    El calamar s’ha llegit la saga de llibres en els quals estan basats aquests jocs, potser ens en pot dir quelcom més.

    Per altra banda: buuuuu, perquè ja sortirà per ps4😦

  2. Agost 17, 2013 a les 9:40 am

    És dels millors personatges que he llegit de fantasia èpica. Recomanable sense cap mena de dubte. Ara, agafeu-vos-ho amb calma: Són 7 llibres (l’últim dividit en 2 en les edicions espanyoles). els dos primers són relats més o menys independents entre sí i són absolutament brillants. Llavors va decaient lleugeramentt, fins al final de l’últim que és apoteòsic. Personatges molt ben construits, subtrames que es van entrellaçant, sang, fetge i molt de folklore i mitologia europea.

  3. Agost 17, 2013 a les 4:15 pm

    Val, vejam que no perdi el compte. Tinc que acabar amb els d’Anne Rice. Del pettes passo. Tinc uns quants de 1€ pendents. Pratchett pendent. The Stories surrounding the body of Bolena, pendents. Hamlet klingon pendent (+ altres del gènere). I ara el güitxer. Aha. M’en deixo algún?. Ai calla, els darrers de la guia … collons.

    • Agost 17, 2013 a les 5:42 pm

      Anava a dir que et deixaves els de A Song of Ice and Fire, però llavors he entès això de la Bolena. Ho poses difícil, a vegades😄.

      De Harry Potter fas bé de passar. És d’aquelles coses que t’han d’enganxar d’adolescent.

      Pel que fa al mestre Pratchett, tranquil. Hi ha més de 40 novel·les del Discworld més d’altres, així que mai s’acaba de tenir no pendent. Que també és una mica la gràcia perquè, igual que amb els còmics d’herois, mai passa allò d’acabar-ho tot i haver d’esperar al llibre següent.

    • Agost 17, 2013 a les 8:06 pm

      Foundation and Empire?

  4. eldescobridor
    Agost 21, 2013 a les 12:57 pm

    Segur que com sempre el videojoc és millor que el llibre.😉

    • Agost 22, 2013 a les 12:21 pm

      El mateix em va passar amb el Tetris. Per cert, tinc una idea. Què tal un videojoc estil Mario a on la Mixeta té que rescatar al Rosset? Hauria d’anar saltant i esquivant descendents del calamar (bèsties diverses) i quedaria TheBigOwl com a monstre final. En Gigio faria de bolet. Algú s’apunta?

      • Agost 23, 2013 a les 9:29 am

        He de reconèixer que ahir a la nit vaig intentar fer un fotomuntatge al respecte però no me’n vaig sortir😦

      • eldescobridor
        Agost 26, 2013 a les 10:10 am

        Jo només haig d’esperar que una mixeta em rescati?! M’apunto!

        • Agost 26, 2013 a les 12:10 pm

          Si, però existeix la possibilitat que la mixeta la palmi per un cop de tentacle o un gigio en mal estat, i en Bowser et sodomitzi.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

