Inici > Films, Humor, Star Trek > Honest Trailers – Star Trek Into Darkness

Honest Trailers – Star Trek Into Darkness

WARNING!!!! SPOILERS!!!!!!!!!!!!

Categories:Films, Humor, Star Trek
  1. Agost 22, 2013 a les 3:55 pm

    Doncs m’hauré d’esperar. A no ser que l’únic spoiler sigui el que ja sé, perquè internet n’és ple perquè sembla que es doni per suposat. Si sé aquest, es pot mirar el vídeo?

  2. Agost 22, 2013 a les 4:25 pm

    NO. Repeteixo, NO. Hi surt TOT

  3. alsophocus
    Agost 22, 2013 a les 9:36 pm

    Ha anat ben just, jo la vaig veure ahir.
    He rigut molt amb en Robocop.

  4. Agost 23, 2013 a les 10:28 am

    Per cert, canviant de tema. Com que em veig obligat i a contracor de veure la imatge de la xaia en el preview del video cada cop que entro al blog, em pregunto constantment el següent fet. Com és que tot i siguent rossa, esqualida i amb cara de tonta absoluta, em posa tant burrot aquesta foto (si, confesso aqui i ara que les rosses no em molen, ho sento pinkmei i descobridor)? Algú li passa el mateix?

    Sempre he sospitat de la roba interior. Té alguna cosa. S’accepten idees.

    • Agost 23, 2013 a les 10:47 am

      Jo el que penso quan veig aquesta roba interior és que per posar-me-la hauria de viure un més amb un iogurt i una poma diaris, perdre els cabells, perdre la regla, i emmalaltir en general.

      La meva idea és que hauria d’estar penat que noies tan primes s’exhibeixin amb poca roba com a model de cos perfecte.

      O com a mínim que no haguessin tallat l’escena de dutxa d’en Sherlock de la peli.

      • Agost 23, 2013 a les 12:22 pm

        Et dono la raó. Si surt aquesta, també havia de surtir en Sherlock. També per la resta.

        Però no em respons al meu dubte. No m’interessen en excesiva mesura aquest tipus de xaiam. Però no entenc és perquè aquesta si que m’interessa, tot i que només en aquest frame. El tema és què te aquest frame que el faci especial #lanavedelmisterio

        • Agost 23, 2013 a les 2:32 pm

          Entenc el teu neguit. No el comparteixo, evidentment, ja que a mi les dones no m’atrauen. Potser és la pose, així com convidant a acostar-t’hi? Desconec el context de l’escena, però si aquesta noia no està convidant un mascle al llit, no sé què està fent.

          • Agost 23, 2013 a les 7:14 pm

            Jo insisteixo amb la roba interior. Tenen un aire a titani-neopré-goma. També hi fa el context del interior d’una nau de color similar. I et dic una cosa, per que vegis que compromés amb la causa que estic. No la voldria veure en pilotes. Només així, sense res a sobre ni de menys.
            Com mes gran em faig més fetitxista.

  5. Agost 27, 2013 a les 8:37 am

    Està clar que el problema són les tetes.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

