Inici > CG, Films, Star Wars, Tecnologia, WTF > Render en temps real

Render en temps real

Categories:CG, Films, Star Wars, Tecnologia, WTF
  1. Setembre 26, 2013 a les 11:48 am

    L’efecte és molt xulo. Tot i que tampoc han inventat la sopa d’all aquesta gent. Qualsevol joc d’avui en dia et permet controlar un avatar amb desenes de punts de control. M’hi jugaria un pèsol que el resultat d’això no és ni molt menys el de producció final. I m’hi jugaria un altre pèsol que tot plegat és màrketing

    • Setembre 26, 2013 a les 12:04 pm

      Jo tinc ganes de fotre merder i m’hi jugo 10 pèsols a que hi ha coses fake, almenys la part del principi de C3PO.

      • Setembre 27, 2013 a les 12:00 pm

        Òbviament, no existeix un C3PO de veritat.

  2. eldescobridor
    Setembre 26, 2013 a les 12:43 pm

    Jo també tinc ganes de fotre merder.
    Si fos amb escenes i personatges d’Star Trek… llavors no ens hi jugaríem res i seria la òstia, no?! Un altre gall cantaria, oi?!
    Però com que aquesta gent és tant burra que ho fa amb temes d’Star Wars… Doncs no pot ser que facin coses bé!!!

    • Setembre 26, 2013 a les 12:46 pm

      No és el cas.

    • Setembre 27, 2013 a les 11:58 am

      ¬¬ Em pots dir, gran expert del saifi, en quin context de Star Trek cal l’ús del CG intensiu que mostri personatges amb els que cal interactuar? Les orelles de l’Spock?. Les tetes de Uhura? La cara de subnormal de Kirk? Be, potser amb els flares, tot i que dubto que els actors es dignèssin a actuar amb això

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

