Inici > Afers interiors, Marranades > Les mesures del Cafè&Piti

Les mesures del Cafè&Piti

He trobat una web que estima com és un penis a partir del nom de la persona que el duu entre les cames. Evidentment havia de provar amb els membres del blog. I sembla confirmar que en el pot petit hi ha la bona confitura.

Screenshot from 2013-11-22 10:29:02

Si ho voleu veure en forma de maca animació, ho podeu fer aquí.

 

Però llavors veus que la versió en anglès té més anàlisis disponibles, i he obtingut aquest resultat, que és òbviament ridícul perquè si em poso uns sostenidors copa A m’explotarien els pits.

Screenshot from 2013-11-22 10:36:37

Animació

 

Sobre el següent resultat tinc poques coses a dir, ja que són coses difícils de mesurar.

Screenshot from 2013-11-22 10:39:48

Animació

 

El darrer anàlisi és el més maco perquè és d’una part que podem comparar tots, mascles i femelles. Llàstima que el sistema només deixa comparar quatre individus alhora, així que ho he dividit en dos gràfics.

Screenshot from 2013-11-22 10:45:19

Animació

 

Screenshot from 2013-11-22 10:47:47

Animació

 

 

 

 

  1. Novembre 22, 2013 a les 12:25 pm

    Estic absolutament espatarrat, esmaperdut, estorat, violentat, i un pèl tontorrot amb les mesures dels anus.
    Però t’has deixat una de fonamental, on el descobridor demostra una trampera inusitada:

    I finalment, i a part que els resultats del penis d’en Gigio eren de calaix, considerant que ja tens una dada, i que la resta les pots agafar del teu imaginari particular (o no), mixeta, què opines de la veracitat de les dades mostrades? I Baggins, què opines de la veracitat de les dades de la mixeta?
    Espero amb ànsia viva les respostes

  2. Novembre 22, 2013 a les 12:33 pm

    Jo estic esparverada de que aquí tothom tingui millors pits que jo.

    Respecte al que em preguntes, no et sabria dir, ja que convertir mm a cm és molt complicat per la meva simple ment. El que sí que puc assegurar és que The Juicy Eagle m’agrada com a nou sobrenom. De fet, jo proposaria començar a anomenar-nos amb noms d’aquests resultats. A partir d’ara, la meva vagina és The Lovely Gorgeous Swamp.

    Deixa’m dir també que pateixo una mica pel resultat del teu anus. The Eternal Abnormal Pond i una eficàcia del 0%. Pobret anus.

    • Novembre 22, 2013 a les 12:46 pm

      Ja vaig comentar en el seu moment que estic bastant esberlat, i que quan vaig al WC simplement cau el tema. Això és degut a una dieta nula en fibra (soc més de coaxial).Tot i així, això del 0% no crec que sigui del tot cert, sobretot si algun dia les coses es posen tontes amb Mr. Thunder Legendary Rising Dragon.
      Alhora queixar-me públicament del concepte “emaciated”. Jo com a mínim toco parets, cosa que el suquet d’aguilot ho té més complicat (tot i que et pot gratar les amígdales). Això si, el legendary dragon no les toca, les destrossa i en crea de noves. Em genoflexiono davant tant poder.

      I quan abans he dit que faltava una imatge, m’he equivocat. Mancava la darrera:

      Petit i boterut. Era d’esperar.

    • eldescobridor
      Novembre 22, 2013 a les 1:31 pm

      No sé si els meu pits són gaire millors que els teus, eh! No és normal aquesta trempera mogronera!
      A mi m’ha fet gràcia el “The heavens PRIVACY cosmos”.🙂

  3. eldescobridor
    Novembre 22, 2013 a les 1:34 pm

    Em preocupa que el grau de Ability del meu anus sigui el més elevat empatat amb el de la Pinkmei. :-O

    • Novembre 22, 2013 a les 5:56 pm

      Ara estic recordant aquella anecdota teva quan et vas trobar en pilotes en el WC de la uni, amb el cul brut de merda i fent saltirons.

      • eldescobridor
        Novembre 25, 2013 a les 9:26 am

        Ara no se´de què parles…

        • Novembre 25, 2013 a les 11:15 am

          No era això:

          Per cert, se m’ha acudit posar-la al aparador. Alguna objecció/comentari de l’audiencia?

          • eldescobridor
            Novembre 28, 2013 a les 12:13 pm

            L’audiència es mostra molt poc interessada amb el tema. Potser no caldria doncs…

  4. Novembre 22, 2013 a les 4:33 pm

    Algunes apreciacions:
    – fixeu-vos en l’angle de corvatura del meu pito: puc tocar zones que vosaltres no podeu, a no ser que us poseu en posicions extranyes. Pregunteu-li a la Pink_mei si la clau està en aquest fet.
    – els meus pits són els més estèticament perfectes de la mostra.
    – el concepte d’eficàcia de l’anus em trasbalsa i em corprèn. algú pot donar dades al respecte?
    – Si poso el meu nom real, la simulació és més acurada a la realitat i sóc un Unique Angel. Au, foteu-vos.

    • Novembre 22, 2013 a les 5:54 pm

      – Que jo sàpiga, el punt G (si, si, teòric i tal) està molt a prop de la cova. Et passes de llarg. Si de cas pots fardar de gratar ovaris. I això si l’enganxes pel darrera, que si ho fas per davant li disloques la tercera vertebra.
      – Discrepo sobre l’estètica dels teus pits. Són grollers i amenaçants.
      – Pel que he observat, diria que van errats. Amb un anus de gran diàmetre, una eficàcia del 0% s’allunya del concepte “perfect” després de la defecació. Tal i com he dit abans, se de què parlo. Hauria de ser del 100%
      – I pel que fa al “Angel”, a mi em ve al cap el monyes aquell del TVtruny anomenat Buffy. Un quiero i no puedo desgraciat, la vergonya dels vampirs, que es volia follar la buffy, pobreta, amb aquella carona de peppa pig, pero no. I després va anar a viure a New York, oi? Això és, Sres i Srs, perquè era GAI!. Tothom sap que si vas a viure a NY ets gai, i no es follava la rossa per que no podia i ho amagava amb el rotlle “oh, soc un romantic, uh, amor, arcs de sant marti, la lluna, la pruna i la mare que em va pari”. PER TANT, queda tot dit

  5. Novembre 22, 2013 a les 6:12 pm

    Val. S’ha acabat la broma. Aqui va la comparativa amb els noms reals (nom+cognom) dels presents. He esborrat noms, tranquils. Hi ha les referencies de cadascú. A destacar, Baggins i Gigio. Mixeta, pren nota:

  6. Novembre 28, 2013 a les 1:05 pm

    eldescobridor :

    L’audiència es mostra molt poc interessada amb el tema. Potser no caldria doncs…

    Fet! Ja està afegida. De res

    • eldescobridor
      Novembre 29, 2013 a les 9:40 am

      No esperava menys de tu!🙂

    • Novembre 29, 2013 a les 11:35 am

      És molt encertat que estigui just sobre les kittis menjant caca.

      • Novembre 29, 2013 a les 1:02 pm

        L’ordre està pensat i calibrat. No podia anar per davant de les teves tetes. Obvi. No podia anar per davant del teu cos quan eres jove. Obvi. No podia anar per davant de la patrona del blog. Seria blasfemia. No podia anar per davant de la parelleta del mil·leni, que tantes imatges marranes i oníriques ens han generat. No podia anar per davant d’un mugró pinsat. Els Mugrons Pinsats són sagrats. Però estava clar que el Descobridor és més interessant que la kitty, sobretot perque te nas i forats. I te més carisma que el rey del metal. I sovint pot ser mes fastigos que una compresa usada. I sovint pot ser més cansino que el paio de la fullola.

  1. Febrer 3, 2014 a les 2:26 pm

Deixa un comentari

