Inici > Mussols > Reaccions mussolianes al cafè

Reaccions mussolianes al cafè

cafeMussol

Categories:Mussols
  1. eldescobridor
    Desembre 9, 2013 a les 11:03 am

    Mussol, cert?!

    • Desembre 9, 2013 a les 12:07 pm

      Si i no i malament. Si, si normalitzem l’escala. No, perque cal desplaçar la gràfica cap a l’esquerra o quantificar el nombre de cafès. Qualsevol mussol que es precii sabrà que un espresso no és suficient per despertar. Malament perque això ja havia sortit al blog [1]

      Per altra banda, entenc que Mr. Gigio em vegi així (malcarat, malhumorat, etc.). És sabut que en el seu moment succeïren moments tensos entre els dos, alhora que encara arrossega la bilis per no ser convidat per Nadal a casa meva, tot i ser el germà de la mixeta més interessant de la taula. Tot i així, vull deixar constància que me l’estimo com si fos germà meu, i que el tinc molt a prop del meu cor, just al costadet de Mr. DarthCuber i per davant de Mr. Sbert

      [1] Faltaria la tasca incomensurable de la mixeta per cercar el link

      • Desembre 9, 2013 a les 12:39 pm

        Vols dir que això ja havia sortit? A mi no em sona.

        • Desembre 9, 2013 a les 12:57 pm

          Dos cops, si no vaig errat, amb aquest 3. Un va ser de Mr.Txapulin. Altrament, tot és un somni, i vosaltres avatars, i per tant us puc sodomitzar quan a mi em plagui

          • Desembre 9, 2013 a les 12:59 pm

            Doncs no està al tag “mussols”. Sou uns desendreçats i per això passen aquestes coses.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

