Inici > Humor > Figueres, Desfilada militar 1940

Figueres, Desfilada militar 1940

Via Figueres Antic

Categories:Humor
  1. Setembre 23, 2014 a les 5:04 pm

    Sempre m’han explicat la vegada que Franco va anar a La Batllòria i Sant Celoni per inaugurar la fabrica on treballa la meva mare . Es veu que també es van organitzar tota una sèrie d’homenatges i coses, però de ben segur que de molta menys envergadura. La única cosa que n’he trobat a internet és aquesta foto, presa a pocs metres de casa dels meus pares:

  2. alsophocus
    Setembre 23, 2014 a les 6:19 pm

    Els bancs de la Rambla no els han canviat des de llavors.

    L’Avi Franciscu no hi surt, perquè devia ser a Garriguella, festejant.

    • Setembre 23, 2014 a les 6:29 pm

      I si hi hagués sigut, s’hagués aixecat al mig de la festa i amb un gest els hagués engegat tots a parir: fatxes tots, pel cul mel’s fots.
      Per cert, parlant d’avis, el meu si que hi devia ser, a 1km approx, al camp de concentració del costat del cementiri. Pobre home, li va agafar un disgust quan li vaig dir que jo era (sóc) Pujolista.

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

